Responsabil proiecte - Iliea Lidia
NOUTATI
Un ghid educativ pentru utilizarea responsabila a apei:
Identificarea practicilor corecte si a celor gresite
Auxiliar didactic - editie bilingva, Galati 2024
Autor: prof. BOBOCEA Daniela
acceseaza linkul alaturat pentru detalii: https://online.fliphtml5.com/tcltm/jrmz/#p=1
KA120-SCH - Erasmus accreditation in school education
Numar proiect - 2022-1-RO01-KA120-SCH-000110598
Perioada desfasurare - 2023-2027
click pentru detalii...
Accesati pagina noastra web la adresa http://cbc-ferom.com/ |
Achizitii
|
Pentru mai multe informatii accesati linkul urmator http://www.colegiuldumitrumotoc.ro/sweets.html/
INFORMATII |
DENUMIRE PROIECT |
COD PROIECT / DETALII PROIECT |
Nr. referinţa 2018-1-RO01-KA229-049082_1
|
|
AG709/SGL/RII/02.10.2018 |
|
NUMARUL DE REFERINTA 2018-1-RO01-KA101-047969 |
|
FORMAREA PROFESIONALA INITIALA SI VALIDAREA INVATARII IN SISTEM DUAL IN TURISM SI ALIMENTATIE |
|
ANUNT SELECTIE PARTENERIAT POCU |
|
Anexa 2_Declaratie de angajament |
|
Anunt selectie POCU si declaratie angajament arhiva |
|
AZI SCOALA DEFAVORIZATA, MÂINE MEDIU EDUCATIONAL PRIETENOS SI DE CALITATE |
|
QUELS OUTILS EDUCATIFS POUR LA SOCIALISTION DES JEUNES ADULTES AVEC LES PARENTS? |
LLP GRUNDDVIC GRU-12-P-LP-284-GL-FR |
LLP-LdV/PAR/2010/001 |
|
COM-10-PM-95-GL-RO |
|
Proiectul se regăseşte în Programul activităţilor educative la nivel regional/interjudeţean 2013
la poziţia 481 -
Director Prof. GAVRILA CORINA,
Director adjunct Prof. LIXANDRU RADU, OBREJA ANISOARA
Coordonatori proiect Prof. ONOSE CATALINA, PAVEL MARIAN, ISTRATE DOINA,
COLABORATORI :
Inspectoratul Scolar Judetean Galati,
Palatul Copiilor Galati,
Casa Corpului Didactic Galati,
PARTENERI :
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati,
Psihologul scolar,
Privex Travel Galati |
|
PREGATIREA PROFESIONALA IN MEDIU RURAL, SUCCESUL IN ANGAJARE |
|
CHARITY IS MORE THEN A SIMPLE ACT? |
ACES NR.50 |
2017 - Proiect educativ |
|
2015 - Proiect educativ |
|
2015 - Proiect educativ |
|
2015 - Proiect educativ |
|
- 2015 - |